fimmtudagur, september 28, 2006


Jaja... Da har æ nettopp gjort en liten tabbe. Den tabben for meg til å føle at jeg har sløset bort hele dagen. Jeg hadde nemlig bare EN forelesning i dag. Og da jeg møtte opp på den kl. 14.15 er ikke klassen min der. Det er noen helt andre folk. I følge timeplanen min står det at den skulle være på U338, men det er helt sikkert noe som jeg ikke har fått med meg. Nå går jeg sikkert glipp av masse viktig informasjon bare fordi jeg klarer ikke å registrer samme informasjonen som tydeligvis alle andre får med seg. Frustrerende. Jeg føler at jeg bør gjøre noe kjempefornuftig nå. Rommet mitt ser forferdelig ut og jeg har masse lekser som jeg bør gjøre. Kanskje det hadde vært en idè å få disse tinga unna gjort? :) I helga kommer Steinar fra Steinkjer på besøk. Han jobbe hos militæret så det er ikke SÅ langt for ham å reis hit. Blir koselig det. Jeg føler at dette her er en "BLÆH" dag. :(

0 Comments:

Skrifa ummæli

<< Home